Sledování poškozování spojenců

Jsou dva systémy pro sledování poškozování spojenců;

Globální hodnocení sledující poškozování spojenců na herním účtu za určitou dobu, a Lokální hodnocení, sledující poškozování spojenců během jedné bitvy.

Co se počítá jako Poškozování spojenců?

Všechny případy poškození spojenců jsou započítány, s výjimkou:

• Sebezničení /sebepoškození
• Poškození hráče jehož místní status je „team-killer“ (je ve hře modrý)
• Poškozování hráče ve vaší rotě/četě
• Poškozování hráče ve Cvičné bitvě

Ohodnocení poškozování spojenců

Ne každý zásah spojence se započítává stejně.

Automatický systém bere v potaz velké množství faktorů, aby vyhodnotil, zda k zasažení spojence došlo omylem nebo záměrně, a na základě toho jednotlivě započítává zásahy.
Například poškození spojence v obsazovací zóně vlajky je hodnoceno velmi závažně, stejně tak pokud k poškození spojence dochází opakovaně.

Důležitý je také poměr mezi poškozením způsobeným spojencům a nepřátelům, a to v rámci jedné bitvy i v dlouhodobém měřítku.

Tresty za poškozování spojenců

Podle poměrů a nastavených hranic, a dle výše popsaného, když hráč dosáhne určité hranice, stane se ve hře „modrým“ a může být beztrestně zničen spojenci, aniž by to bylo zaznamenáno jako poškození spojence.

O něco nad hranicí „modrého“ trestu je hranice banu, při jejímž dosažení je na provinilý účet uvalen ban.

Velmi často se stává, že hráč se stane „modrým“ a poté dostane ban, také se ale stává, že dosáhne hranice banu, aniž by předtím „zmodral“.

Modrý status

Dle popisu výše, „modrý“ status je tenká hranice mezi normálním účtem a účtem zabanovaným za poškozování spojenců.

Pokud jste dosáhli tohoto „modrého“ stavu ve hře, mějte se na pozoru, protože váš účet je na hranici trestu v podobě herního banu.

Jak dlouho tento modrý stav trvá? Bude trvat, dokud vaše poměry poškození jsou na určité hranici. Jak se vrátit do normálního stavu? Běžným hraním hry a poškozováním nepřátel, aby došlo ke zlepšení poměru poškození.

Trest – herní ban

Když hráč dosáhne hranice dostatečné pro uplatnění trestu, bude uvalen jeden ze stupňujícíh se banů.

• Herní ban na 1 den
• Herní ban na 3 dny
• Herní ban na 7 dní
• Herní ban na 30 dní
• Trvalý herní ban

Nahlašování poškozování a ničení spojenců

Automatický systém sledující poškozování spojenců byl za uplynulých 16 měsíců důkladně testován a prověřován. Pracuje, a pracuje dobře, berouc na vědomí řadu možných situací.

Proto není třeba hlásit poškozování spojenců a tato hlášení nejsou přijímána. Hlášení poškozování spojenců zaslaná týmu podpory budou zodpovězena oznámením této skutečnosti, a hráč bude nasměrován na tento popis automatického systému.

Stejně tak spory ohledně uplatněných trestů za poškozování spojenců nebudou řešeny.

Jak mnoho z vás ví, hra obsahuje nástroj pro hlášení, který zahrnuje možnost hlásit poškozování spojenců. Děkujeme vám, pokud jste tuto možnost v minulosti využívali, pomohla nám zdokonalit automatický systém ve hře. Jak jsme ale nyní uvedli, hlášení ohledně poškozování spojenců již nejsou zapotřebí a již nebudou manuálně zpracovávána. Tedy i hlášení odeslaná ve hře, již nebudou zpracovávána ani nejsou zapotřebí. V budoucnu bude tato možnost hlášení ve hře odstraněna.

Nahlašovat poškozování spojenců na fórech nebo na nich zpochybňovat uplatněné tresty je porušením pravidel diskusních fór.

Zneužívání fyziky

S vydáním Update 8.0 a přidáním fyziky, přibyly také nové, kreativní způsoby jak poškozovat spojence, které dočasně nebudou postihovány automatickým systémem. Pravidla proto budou upravena, aby postihovala toto rozšíření hry. Stručně řešeno, neférové postrkování spojeneckých tanků bude porušením pravidel.

Protože tento problém zatím není postižen automatickým systémem, hráči musí odeslat hlášení (obsahující záznam bitvy pro ověření) tohoto přestupku na support.worldoftanks.eu. Například, porušením je odtlačování spojeneckých tanků z útesů nebo mostů, z jejich krytu a do nepřátelské palby.

Zničení spojence nebo způsobení zničení spojence zneužitím nového systému fyziky bude trestáno 24 hodinovým banem, za první porušení.

Náhrady a postihy za poškození spojenců

Aby se zamezilo zneužívání systému, náhrady za poškozování spojenců jsou poměrně nízké, v některých případech nulové.

Pro zajištění dodržování pravidel jsou postihy a pokuty za poškození spojence nastavené vysoko.

Poskytnutá náhrada v kreditech není přímo závislá na částce, kterou zaplatil viník.

Veřejné testování

Zákaznická podpora se nevztahuje na veřejný testovací server, toto zahrnuje i porušování pravidel. Automatický systém hlídá poškozování spojenců na veřejném testovacím serveru stejně, jako na živém serveru (popsáno výše).