Kolopasový střední tank se dvěmi věžemi označovaný jako D-4, dyrenko 4 nebo tank 4.
Jeho konstrukterem byl Nikolaj Dyrenko. Tank měl složitý pasový podvozek, který zahrnoval hnací a napínací kolo a tři velké pojezdové kola a dal se zvlaštním převodem od motoru spustit na 4 automobilová kola umístěná na boku. Pasový podvozek byl pak z cela ukryt pod bočním pancířem. Mechanismus byl velice poruchový a proto zůstal jen u prototypu. Přesto jeho konstrukter dyrenko navrhl vylepšenou verzi D-5.
motor | 2x Hercules |
výkon motoru | 2x 105 hp |
max. rychlost | — |
výzbroj |
2 věže se 45mm kanony a dvěma kulomety DT 7,62 dva kulomety DT 7,62 v přední časti korby |
Otačení věže | 270° |
pancíř | 15-20 mm |
hmotnost | 12 t |
osádka | — |
motor | M-17 |
výkon motoru | 618 hp |
max. Rychlost | 35 km/h |
výzbroj |
2 věže se 76mm kanony a dvěma kulomety DT 7,62 dva kulomety DT 7,62 v přední časti korby |
otačení věže | 270° |
pancíř | 15-35 mm |
hmotnost | 15 t |
osádka | — |